مالدیوز آبی بی کران تا شن های سفید


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

تجربه اقامت در جزیره مافوشی، قدم زدن در یکی از جزایر شنی بکر و خالی از سکنه مالدیوز، شنا و حمام آفتاب، اسنورکلینگ و غواصی در جزایر فیروزه ای رنگ، موج سواری، فلای بورد، ویند سورفینگ و سایر فعالیت های آبی، ماهی گیری، گشت جزیره مافوشی 

برنامه سفر

1

حوالی ظهر برای شروع سفری جذاب از فرودگاه امام خمینی با پرواز فلای دبی به سمت امارات و دبی پرواز میکنیم سپس به سمت ماله پایتخت کشور مالدیوز پرواز میکنیم


2

صبح با قایق تندرو (حدود نیم ساعت) به سمت جزیره مافوشی حرکت می کنیم سپس به هتل چهارستاره در جزیره مافوشی میرسیم، بعد از تحویل اتاق ها همسفران تایم ازاد برای استراحت و گشت در جزیره مافوشی خواهیم  داشت.


3

گشت اختیاری: پس از صرف صبحانه به سمت جزیره فولیدو جهت تماشا و لمس سفره ماهی ها می رویم، سپس در وسط اقیانوس هند، اسنورکیلینگ میکنیم و از دیدن و شنا با کوسه های پرستار و بازدید از کشتی غرق شده لذت خواهیم برد. (احتمال دیدن دلفین در این گشت وجود دارد) سپس برای صرف ناهار به جزیره سند بانک رفته و پس از عکاسی در جزیره خالی از سکنه ی سند بانک به جزیره ی محل اقامتمان باز خواهیم گشت. پس از استراحت برای برنامه مفرح امشب در هتل آماده خواهیم شد.

4

گشت اختیاری: پس از صرف صبحانه به یکی از ریزورت های جذاب و لوکس مالدیوز خواهیم رفت و از ساحل اقیانوس هند و امکانات ریزورت ساحلی آن لذت خواهیم برد.


5

گشت اختیاری: پس از صرف صبحانه به یکی از ریزورت های جذاب و لوکس مالدیوز خواهیم رفت و از ساحل اقیانوس هند و امکانات ریزورت ساحلی آن لذت خواهیم برد.



 

6

پس از صرف صبحانه از هتل چک اوت کرده  سپس با قایق تندرو راهی فرودگاه ماله می شویم، به سمت دبی پرواز می کنیم  پس از توقف در فرودگاه دبی به سمت تهران پرواز میکنیم و حوالی شب با کوله باری از خاطرات، این سفر خاص به پایان خواهد رسید.


درباره سفر

سایر خدمات