درباره ما

1400/10/15

ما عاشق سفر هستیم و تمام علاقه ای که در وجود ما هست را در کارمان قرار داده ایم تا همسفران گل و دوست داشتنیمان را از لذت سفر بهره مند کنیم. با تجربه ی چهار ساله و اجرای بیش از پانصد سفر طبیعتگردی و فرهنگی به این نتیجه رسیده ایم که تنها کیفیت اجرای تور است که می تواند لذت سفر را دو چندان کند برای همین منظور در این مجموعه تلاش شده است تا با ارائه ی بهترین برنامه ی سفر و استفاده از لیدرهای مجرب برای شما عزیزان سفرهای خاطره انگیزی رقم بخورد. بازخوردهایی که تا کنون داشته ایم و میزان بالای رضایتمندی از خانواده ی بزرگ امروز کجا بریم!؟ برای ما نقشه ی راه بوده است و خدا را شاکریم که توانسته ایم با ارائه ی پکیج های متنوع خیل عظیمی از گردشگران را با خود همراه کرده و تنوع سفرهای مجموعه ی ما موید این سخن است.

با توجه به نیاز جامعه ی اهل سفر و درخواست های متنوع تورهای یک روزه و چند روزه ی متنوعی را طراحی و پیاده سازی کرده ایم و خوشحالیم که مورد استقبال شما عزیزان هستیم. 

می دانیم و میدانید که هزینه ی سفر در واقع سرمایه گذاری عمر است و خاطره سازی و ثیت لحظات خاطذره انگیز مترادف با خود زندگیست. تلاش ما ساختن خاطرات و لحظات ماندگار برای شما همسفران جان است.





1400/10/15

بحث و تبادل نظر
مریم عزیزی
1401/11/30 21:18
سلام، ما در تور ۲۵ بهمن تا ۲۹ بهمن تور عسلویه- پارسیان جنوبی شرکت کردیم با دوتا تور لیدر جذاب و صبور و حرفه ای ، حجت اکبری و مهسا حقی واقعا سفر بسیار خاطره انگیزی شد و زیباییهای این سفر، هیجاناتش، بکر بودنش با دوتا تور لیدرهامون و‌کاپیتانهای اتوبوس و‌همسفرهای خوبمون یکی از بهترین سفرهام بود. ممنونم
پاسخ...
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن