تاریخ اجرا یا ثبت‌نام این تور گذشته است اما نگران نباشید! همین سفر در آینده‌ی نزدیک

ییلاق ماسال هتل - اتوبوس Vip - به خنکی ییلاق بر فراز ابرها


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

بازدید از جنگل و ساحل گیسوم، دامنه گردی در ییلاق و دماغه ی معروف سوئه چاله، تماشای مناظر زیبای ارتفاعات ماسال، پیاده روی و طبیعتگردی در مراتع و جنگل های ییلاقی اولسبلانگاه، ییلاق اسب ریسه، احتمال دیدن اقیانوس ابر (در صورت تشکیل)

برنامه سفر

1

شب هنگام به سمت خطه ی سرسبز شمال و گیلان سرزمین باران حرکت می کنیم.


2

صبح زود با استشمام هوای همیشه بهاری گیلان از خواب بیدار شده و برای صرف صبحانه به رستوران میرویم سپس با وسیله ی نقلیه محلی به سمت جنگل و ساحل گیسوم حرکت می کنیم. از ساحل ماسه ای زیبای دریای کاسپین و تونل جنگلی رویایی گیسوم دیدن می کنیم. پس از صرف ناهار به سمت ییلاقات زیبای ماسال حرکت میکنیم. لذت قدم زدن در ارتفاعات اولسبلنگاه، دامنه گردی، عکاسی و تماشای مناظر زیبای ییلاق سوئه چاله و استشمام هوای تازه ی ییلاق را تجربه خواهیم کرد. شب را در هتل چهار ستاره جنگلی اقامت خواهیم داشت. شب نشینی و دورهمی با همسفران در فضای دلنشین محوطه ی هتل لذت سفرمان را دوچندان خواهد کرد.


3

بعد از صرف صبحانه هتل را ترک کرده با ماشین ‌های محلی در مسیری با مناظر سبز و دیدنی به سوی ییلاق اسبه ریسه می‌رویم. از گشت و تماشای مناظر زیبای منطقه لذت خواهیم برد. بعد از صرف ناهار با خاطراتی خوش به طرف تهران حرکت می‌کنیم.


درباره سفر

سایر خدمات