تاریخ اجرا یا ثبت‌نام این تور گذشته است اما نگران نباشید! همین سفر در آینده‌ی نزدیک

تنگه شیرز تا آبشار های لرستان اقامتگاه بومگردی - اتوبوس Vip تخت شو - گرند کانیون ایران


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

تنگه شگفت انگیز شیرز (گرندکنیون ایران) – غار پل خدا - آبشار بیشه – آبشار گریت – گشت پیرامونی قلعه فلک الافلاک – دریاچه کیو – گرداب سنگی

برنامه سفر

1

شبانه به‌ سوی لرستان سرزمین آبشارها حرکت می‌کنیم.

2

پس از رسیدن به شهر کوهدشت با ماشین محلی به سمت جنگل های بلوط زاگرس راهی خواهیم شد صبحانه را در خانه ی عشایر در دل طبیعت بکر زاگرس میل کرده سپس به سمت تنگه ی زیبای شیرز (گرند کنیون ایران) حرکت میکنیم.  در دل کوه و تنگه پیمایش خواهیم کرد. پیاده‌روی در کنار رودخانه تا غار پل خدا برجذابیت سفرمان می‌افزاید. بعد از صرف ناهار در طبیعت، از تنگه شیرز به سمت خرم آباد بازمی‌گردیم و در اقامتگاه زیبایمان به شب نشینی خواهیم پرداخت.

3

بعد از صرف صبحانه در اقامتگاه با ماشین محلی به سمت آبشارهای زیبای گریت حرکت می‌کنیم. پس از آبتنی در حوضچه های زیبای آبشار گریت از جنگل های همیشه سبز بلوط زاگرس عبور کرده و به سمت عروس آبشارهای لرستان، آبشار بیشه راهی میشویم. ناهار را در طبیعت میل خواهیم کرد و بعد از ظهر برای صرف شام و شب نشینی به اقامتگاه بازمیگردیم.

4

بعد از صرف صبحانه به سوی خرم آباد حرکت می‌کنیم و از دریاچه کیو و گرداب سنگی دیدن کرده گشتی پیرامون قلعه فلک الافلاک میزنیم و با تاریخ و فرهنگ غنی مردم این سرزمین آشنا میشویم. بعد از صرف ناهار با کوله باری از خاطرات شیرین به طرف تهران حرکت می‌کنیم.

سایر خدمات