تاریخ اجرا یا ثبت‌نام این تور گذشته است اما نگران نباشید! همین سفر در آینده‌ی نزدیک

تنگه براق تا آبشار تامرادی یاسوج هتل - اتوبوس Vip تخت شو -دامنه زاگرس


این برنامه حذف شده است.

جاذبه‌ها

تنگه و آبشار براق - آبشار مارگون  - تنگه و آبشارهای تامرادی - شهر یاسوج - غار ده شیخ - جنگل های بلوط زاگرس - پارک جنگلی یاسوج

برنامه سفر

1

حوالی غروب تهران را به سمت تنگه ی رویایی براق  ترک می کنیم.

2

در شروع تور تنگه براق پس از صرف صبحانه از طبیعت بهشتی تنگه براق دیدن می کنیم. از تماشای آبشار زیبای براق لذت میبریم و تا غار دیدنی این تنگه و سنگ نگاره ی تاریخی آن پیاده روی خواهیم کرد سپس به سمت آبشار مارگون می رویم و در خنکای این آبشار زیبا ناهار نوش جان کرده و از شکوه و ابهت آن شگفت زده میشویم سپس برای اقامت در هتل به شهر یاسوج خواهیم رفت.

3

پس از صرف صبحانه به سمت مجموعه آبشارها و تنگه تامرادی زیبا میرویم و از زلالی و خنکی رودخانه در گذر از جنگل های بلوط زاگرس لذت خواهیم برد. بعد از آب بازی در چشمه ساران خنک تامرادی و عکاسی در کنار مجموعه آبشارها برای صرف ناهار به سمت یاسوج باز می گردیم. حوالی غروب به سمت پارک جنگلی یاسوج رفته و از جنگل های بلوط بازدید میکنیم و در دامنه زاگرس اندکی می آساییم. سپس برای استراحت به سمت هتل بازمیگردیم.

4

پس از صرف صبحانه، به غار ده شیخ می رویم و از استلاکتیت ها و استلاگمیت های شگفت انگیز این غار تراورتنی دیدن می کنیم و پس از تجربیات بسیار لذتبخش و با کوله باری از خاطرات زیبا به تهران باز می گردیم.

سایر خدمات